~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 14 september 2015

Otroligt vad dagarna flyr i väg

Av ~ Ruth ~ - 14 september 2015 13:15


 

Nu är det länge sedan jag plitade ner några rader här inne. Vet fortfarande inte vad jag skall skriva om ???? dagarna rullar på i en rasande fart. Har varit ett 70 års kallas här i går, med barn och barnbarn, trevliga timmar och mycket skratt, en trevlig em. och kväll, tyvärr inga bilder att visa.

Lediga stunder så stickar jag och glömmer helt bort bloggen, har börjat ledsna på den, allt har sin tid, funderar på att ta paus på obestämt tid, har jag inget ordflöde så kan jag lika gärna låta bli att skriva.

Som ni ser så lever jag och kommer så att göra om inget tragiskt inträffar.


Kram på er mina trogna läsare.

 

 
 
Primrose

Primrose

14 september 2015 14:18

Mysig höstbild ,-)
Grattis till 70 åringen, jag gissar på din man.
En paus kan vara bra, jag har inget att skriva om jag heller ,-))
Ja valpen förstås men det tar sin tid med valpen o dom andra hundarna, hinner inte riktigt med bloggen ,-)
Ha det jättefint och jag hoppas du lägger in ett inlägg då o då.
KRAM Primrose ,-)

http://http:enrosafluga.blogspot.com

 
Bengt

Bengt

14 september 2015 16:29

Men du kom ju på något i alla fall och bilden var ju väldigt vacker.
Håller just på att smida ett nytt verk-
Kram vännen!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Comsi comsa

Comsi comsa

14 september 2015 16:52


Jag tycker det är roligt att läsa de gånger du skriver men det skall ju kännas roligt att skriva. Du har alltid så vackra bilder och tonen är mjuk.... Stor kram fina du ♥

http://egopyret.blogspot.com/e

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

14 september 2015 20:39

Hej, ibland tappar man helt bort ordflödet, ibland är det hur enkelt som helst.
Ibland får man en bra bloggidé, sen när man väl har tid att sätta sig känns det inte rätt alls.
Jag har märkt att ju längre jag väntar med att blogga ju svårare blir det. Om jag däremot skriver regelbundet så går det av bara farten, blir en del av vardagen fast inget speciellt händer.
Hoppas du får ny inspiration snart
Kramen

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards