~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2014 21:47

"KLICKBILDER"

   

Har målat mitt tråkiga hörnskåp i furu i dag, avskyr furu och jag valde vitt, har inte så mycket vitt i mitt hem från förut. Skulle gjort detta för ett par år sedan men inte kommit till skott. Stolarna skall bli vita förutom sitsen, bordskivan förblir furu, men ben och ram vitt. Hoppas jag orkar börja förarbetet i morgon om jag mår bra.

Jag var och tog influensavaccinet i em. fy vad jag gruvade mig, hatar sprutor men det kändes inte, så jag svettades i onödan.

Det är 1:a gången jag tar en sådan, allt som är frivilligt på läkarstationen försöker jag undvika, men mitt innersta sa mig att nu måste du göra det.

Vet att jag kan få ont i armen så jag får se hur det går i morgon med jobb, annars så kan jag ju skylla på armen om jag inte ids mitt åtagande, men jag lurar ju bara mig själv haha.


Nu är sommaren över, men fortfarande är det så dött på bloggen, vad beror det på nu ??

Saknar er alla, så trevligt med en och annan kommentar. Hjälper det med en höstkram tro ?

Kramelikram ��

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards