~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av ~ Ruth ~ - 27 oktober 2014 19:39

Klickbild

 

Jag har inte kommit i fas med den nya tiden, försöker lägga mig tidigare, men då somnar jag inte, bara vänder och vrider mig i sängen och vaknar efter den gamla tiden, har inte haft problem med detta förut om åren, hundarna är mera anpassningsbara.

Sov riktigt dåligt i natt, det blåste storm, huset gnisslade. 2 mardrömmar och vaknade av min egna röst i natten överlycklig över att jag befann mig i min säng. Kvällen i går kändes som evigheter, så lång den var, berodde nog på klockans bollande med tiden, brukar aldrig reagera och smälter lätt in när denna timma hoppar och flaxar, men i går kändes det knepigt.

Kramelikram ��

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards