~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av ~ Ruth ~ - 15 oktober 2014 23:22


 

Det är ingen stjärnhimmel på mitt foto, utan bara regndroppar på mitt fönster.

Det började regna i går em. har regnat hela natten och hela dagen och det skall fortsätta på samma vis både i morgon och på fredag både natt och dag. Någon utevistelser blir det inte, hundarna springer ofrivilligt ut och lika snabbt in. Skit samma om det regnar för dagarna går så hiskeligt snabbt ändå.

Får inte gjort så värst mycket vettigt, men lite kul blir det i mellan åt, testar decoupage på olika saker, det är svårt att få det fint, men jag ger inte upp.

 


Pratade med gubben i kväll som är i Värmland och jagar älg, är så glad för dem beslutade på mötet innan jakten att dem vita älgarna skulle skonas, det är ju en fröjd att få se dessa speciella älgar.

Nu blir det sova. Sweet Dreams ❤�� ��  

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards