~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 21 april 2012 19:37

Att hitta på något intressant inlägg här i dag heller. Jag känner mig hängig och orkeslös, hostar och har snuva, nu hoppas jag på morgondagen, tror jag har lite feber är så trött och matt i benen. Har ju en del att göra här innan vi åker, kanske får vi flytta fram resan en eller 2 dagar.

  

"Alltid är små bilder klickbara och förstorar"

 

I morse var det åter vitt ute, i fm. snöade det trotts + 7 grader, nu är åter all snö borta.


   

En bild på mor / son.


Vårat barnbarn Alexander fyller 20 år i dag, ett stort GRATTIS på födelsedagen. Jag tog även ett foto på fasadflaggan i dag för att hylla dig. Om allt går enligt planerna så blir det partaj kommande helg, då får mormor krama om dig.


Ha det gott och tänk på att ni alla är värdefulla / kramen.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards