~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 april 2012 23:50

Med oss är det bra, men har snart förbrukat våran kvot på det mobila bredbandet, vi har 7 GB att tillgå och har förbrukat 6.809 GB redan, får köpa till extra efter helgen, sura pengar ca. 500 kr. Får abstinens när jag inte kan vara ute på nätet som jag brukar vara, men måste vara sparsam några dagar till. Kommenterar jag inte hos er så har jag ingen möjlighet att komma och hälsa på er som läget är nu.

 

Vi har precis kommit hem efter en mysig kväll hos en granne som har ett släkthus här som fritids ställe, dom är i våran ålder så vi var på samma busiga våglängd, på en skala 1-10, så var det 9+, toppen roligt var det. Arne har redan hittat kudden, men jag vill bara meddela datorläget för er så ni inte undrar vad jag har för mig och är så frånvarande.

 

Kram och god natt till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards