~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 7 april 2012 19:55

Den mänskliga faktorn ställde till det för mig när det gäller mönstret på stickningen. Det var 3 olika mönsterrapporter och jag startade med 2:ans grupp och då blev det som det blev, repade nog 7 gånger, då gick jag tillbaka till datorn och kollade vad jag hade skrivit upp där ifrån  då hade jag skrivit fel, sedan gick det som en dans. Hur jag en stickade så blev det för många maskor kvar på stickorna, fy så arg och bedrövad jag var. Många bittra tankar när jag gick till sängs i går kväll, avskyr att avsluta dagen med ett misslyckande.

 
"Egenritat med musen (pixelritning, prick för prick) på den tiden det begavsig"


Åter en fin påskdag med sol, - 12 grader var det i natt, så det är kyla nattetid. Förövrigt har vi bara myst för oss själva i dag och tittat på TV och hockey, Skellefteå och AIK, vi håller på det första laget och dom segrade i dag. Nu skall vi titta på ”Kvällen är din” med Martin Stenmark på 4:an, gillar det programmet starkt.

 

Det blev bara några rader i dag / kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards