~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 21 februari 2012 19:30


   


Jag har en svaghet som har gjort mig förvirrad många gånger i livet (har alltid varit så), jag kan höger och vänster, men väderstreck är jag helt värdelös på. Har en gammal kompass och hur den en pekar med sin pil så tror jag inte på att den är rätt, min hjärna vill peka åt andra hållet kanske är den för gammal, eller ? det är så förbryllande när inget stämmer i min skalle. När jag var barn och stod på ladugårdsbacken då hade jag detta fullt på det klara, men förflyttade jag mig 1500 meter så blev det fel. Är jag ensam om detta trista snurr i mitt huvud ? jag tror det, eller ?.


       



Men ett tror jag att är klart för mig, våren är på väg, och mina blommor frodas i köksfönstret. Har varit + 8* i skuggan i dag, inte är det temperatur för vinter, men ack nu -2* fattar nada ingen ting. Både väderstreck och våren går över mitt förstånd.


Nu skall jag lyssna på Helge i ”½-8 hos mig” på 4:an, han gör mig alltid så glad och fnittrig med sina snabba repliker som alltid träffar mitt i prick, sådant gillar jag.


Kram till er alla.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards