~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 februari 2012 23:30

Har Apoteks handlat

     


Har ni tänkt på så många bra att ha saker det finns på Apoteket, jag vet. Denna näsvidgaren började med för 15 månader sedan och har använt den varje natt sedan dess, har blivit beroende. Vaknar aldrig stup i kvarten nattetid och är knasttorr i munnen, min man klagar aldrig på att jag snarkar, fridens liljor råder varje natt. Mina näsborrar har vidgats även på dagtid så nu slipper jag andas med öppen mun som en hungrig fågelunge och har ingen muntorrhet..


Köpte även denna omtalade Bio-Oil som nu skall testas. I korta drag vad den är bra för: ärr bristningar, ojämn hudton, åldrande och uttorkad hud, samt pigmentfläckar mm.


Har känt mig så orkeslös så det blev även en burk med vitamin D, lite sol under vintern kan ge D-vitaminbrist och trötthet, nu skall jag bli piggelin (hoppas jag).


Har beställt tid för hälsokoll den 8 mars, vet inte om min kropp är i ballans så det skall bli en massa provtagningar och läkarundersökning. Det är nog 10 år sedan jag besökte läkare och provtagningar. Skall bli ett intressant möte, men avskyr stick i fingret och blodtappning grrrr. Nu skall jag glömma detta och gå och sova.


Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards