~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 10 februari 2012 20:17

"Klickbilder så klart"

   


1000 tack min kära vän Cina för dessa överraskningsblommor som budet kom med i em. Så många fina färger, hoppas dom står sig länge. Nu har dom fått potatismjöl i vattnet och då står dom rakt som en fura till slutet och blommorna faller inte isär. Var tvungen att tipsa er andra som har dessa fantastiska blommorna på erat bord, eller skall inhandla sådana, ”POTATISMJÖL” !

 

Cina är en varm och härlig person, givmild och omtänksam, hjälper alltid när hon kan, även om hon inte mår så bra så ställer hon alltid upp för allt och alla. En mycket trevlig blogg har hon också, så har du inte besökt den så gör det, tror med all säkerhet att du kommer att göra flera besök.
[KLICKA HÄR]


Är så stolt för att jag har fått henne som vän, vi har varit vänner i många år (kan det vara 7 år eller mera ?) Vänskapen startade innan bloggens intrång i våra liv, på den tiden var det en vanlig hemsida som vi jobbade flitigt med, det var också en fantastisk tid när det pågick och vi lärde oss så mycket. Nu är det bloggen för hela slanten och Cina finns kvar som en av mina bästa vänner.

 

♥ En stor bamsekram till dig Cina ♥

En varm kram även till er andra också !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards