~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Nu är jag på G

Av ~ Ruth ~ - 12 juli 2012 23:34


En suddig bild, men jag gillar den.

 


Har målat taket där jag nu sitter och fortsätter med väggen i morgon, känns ömt i nackmusklerna efter att jag stått och tittat i taket, hoppas det är över i morgon. Har det regnat i dag, jo men visst har det så , kommer en skur nu också, upps, nu såg jag en blixt över mot Landvetter, måste det stanna där.

Har suttit och tittat på TV4 Fakta,  komplicerade operationer , lyckade och misslyckade, akuta åkommor osv. i mitt nästa liv så skall jag läsa till intensivläkare, ett intressant jobb, har inte svårt för att titta på sådant.

Skall lägga mig nu. Kommentarerna är få så kanske har jag kunnat hoppa över denna dagen.


Kram och god natt.

 

 
 
Bettan

Bettan

13 juli 2012 00:25

Jätte häftig bild du har här tycker jag =)
Kommer själv att försluta mig i min teori så att när det är dax för det provet ska jag förhoppningvis klara det med.
Ta det varsamt nu när du håller på å sliter som den flit myra du är =) Blir ju orolig över din hälsa vännen. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

13 juli 2012 00:51

Härlig bild.
Vi har lyckats klara oss från regn...nästan hela dagen. kom en skur nu ikväll

Sov Gott//Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 juli 2012 07:15

God morgon!
Fin bild du visar.
Kan förstå att du har ont i nacken när du målat taket, hoppas att det känns bättre i dag
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

13 juli 2012 07:31

Vad du håller på och pysslar o donar.
Hoppas du kan röra dig idag.
Blir säkert jätte bra när det e klart.
Vi fick in ett RIKTIGT OVÄDER igår kväll men mer om det i dagens inlägg.
Det är dålig fart på bloggarna tycker jag men det är ju semester.
Ha en fin fredag fast det är den 13 idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Gun

Gun

13 juli 2012 11:29

Att du orkar.... själv kör man gjord inte så mycket bättre det eller.. Finns alltid något att göra när man har hus. Nu regnar det här igen. Vilken sommar! Kvällarna är som augustinätterna nu när man sitter ute och fladdermössen viner bland träden.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

13 juli 2012 14:09

Så fint det kommer att bli hemma hos dig! Du är flitig som en myra;)
Vi fick ingen åska igår men mörka moln tornade upp sig både åt väster och norr. Regn däremot, förstås.
Idag skiner solen, men molngubbarna håller till borta i väster. Hoppas de stannar där...
Önskar dig en fin helg!
Varm kram,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Marias Höran - Njut av Livet ♥

Marias Höran - Njut av Livet ♥

13 juli 2012 19:08

Kikar in och önskar dig en underbar helg. Kram från Maria ♥

http://mariashrna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards