~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 4 juni 2012 23:04


   


En kylig dag med skurar och sol om vartannat. Jag klippte gräsmattan som hundarna vistas på innan regnet kom, den skall alltid vara snaggad det har jag som en last, mår illa när gräset blir över 3 cm. knasigt, jhaaa, men jag har mina egenheter och laster.

I kväll efter regnet så har jag plockat och klippt 68 mördarsniglar, så äckliga dom är.

 

Securitas kom och bytte en stor skylt på husgaveln och klisterlappar på fönstren, nu är dom röda / silver, dom förra var röd/svarta, dom första har suttit där i snart 7 år då vi hade inbrott och kaos när vi kom hem från stugan. Tänk vad dessa åren har gått snabbt och jag mår alltid lika illa när jag tänker på det.

 

Som ni förstår så har det varit en måndag utan några stora begivenheter.

 

Kram och tack för alla kommentarerna, blir så glad.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards