~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 1 juni 2012 19:54

I kväll blir det sista programmet av Let’s Dance för denna omgången. Både Anton och Molly är värdiga vinnare, men tycker att Anton är en otrolig dansare, mjukare i kroppen och mera säker i sig själv vilket också märks i dansen. Jag tror att han vinner, men båda är värdiga segrare enligt mig.


      


Det var några som svarade rätt på blomman jag visade i går, det var gräslöksblomma. Så söta när man tittar dom i ögonen, den lyser med sin glans och gör sig riktigt fint i en vas på min arbetsbänk i köket, hållbara tycks dom också vara.

Det har varit en städdag i dag, regn och kraftig blåst  om vart annat, nu klarnar det och solen lyser. Har fått bort stora delar av pollen som ligger över allt och ger mig hosta, hoppas det har minimerats nu med regnet som har kommit. Har kvar uppe på köksskåpen, och matsalen, det får bli en annan dag (i morgon kanske).

Nu skall jag se TV’n..

Kramen till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards