~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 11 april 2012 21:59

"Klickbilder"

   


Gulliga Gullan kom i em. och överraskade med en fin blomma, hon vet hur hon skall skämma bort mig. Hundarna fick varsina tuggben som har sysselsatt dom hela kvällen,

Gullan är deras idol, alltid har hon godsaker med sig till dom.

 

Har städat för kung och fosterland i dag, får besök i morgon och några dagar framöver. Sonen Jerry med familj har varit några dagar i Sälen och åkt skidor och stannar till här, med fru, 3 barn och 2 hundar, då blir det fullt hus och barnatramp.  

 

Har tvättat 2 maskiner i dag, men kan inte hänga ut för det har småregnat hela dagen.

Påsksakerna är fortfarande kvar, får se om det försvinner i morgon, annars så får tuppar och annat stanna ett par dagar till, min blogg är rensat från påsk i dag, alltid en början.

 

Skall nu se om jag kan besöka några av er, ni som har kommenterat går i första hand.


Kram på er alla trogna läsare och skrivare som förgyller min vardag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards