~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Sorry

Av ~ Ruth ~ - 30 januari 2012 23:50

Blir inget halsbrytande nerplitat i dag/kväll, känner inte för bloggen, känner mig inte på blogghumör, tänk att jag ännu en gång fick ett återfall. Känner mig som en periodare, hjärnan kopplar inte och orden vill inte falla på plats hmmm, så trist, så trist. Något vettigt har jag ju gjort, men inget att återge.

 

Tyckte jag ville natta er alla innan jag stänger ner.

Kram och sov sött !

 
 
Gunilla

Gunilla

31 januari 2012 00:38

Fin vinterbild du visar iaf :)
Ha en fin vecka

kram på dig

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

31 januari 2012 00:53

En bild säger mer än tusen ord.... mycket vacker! Orden kommer nog så småningom

Gonatt kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 januari 2012 07:00

En mycket vacker vinterbild.
Hoppas att lusten kommer tillbaka för dig med bloggen.
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

31 januari 2012 08:07

Vackert foto du visar oss.
Du kommer igen det vet ja för du slutar inte för då blir jag verkligen ledsen.
Ibland kan man ha en svacka det har jag oxå.
Ikväll har du säkert något du kan skriva.
Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

31 januari 2012 08:42

Jag undrar om det är en bacill som härjar. Jag känner likadant som du emellanåt. Man bara tappar lusten. Det värsta är att jag är så slö på att kommentera andras bloggar också. Då blir jag rädd att bli övergiven.
Vi får hoppas vi får en extra injektion så vi får lusten tillbaka du Ruth.
Väldigt vacker vinterbild du bjuder oss på ändå.
Kram och ha en skön dag!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

31 januari 2012 08:53

Det är ju så ibland att man hamnar i torka. Inget att be om ursäkt för vännen. Hoppas att du ska ha fått sova gott inatt & kommer igen när du känner att du har mer att dela med dig av. Vi alla finns ju här när du bloggar =)
Massor av kramar. nu vankas det arbete.
/Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

31 januari 2012 11:36

Jag känner precis likadant som du när det gäller bloggandet nu,finns inte så mycket att skriva om tycker jag.Skriva bara för skrivandets skull och för att andra vill att man ska skriva det gör jag inte.

Önskar dej en bra dag!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 januari 2012 11:47

hoppas att du snart får geisten tillbaka, den kommer ska du se
jättefin bild :)
Sv: tack vännen, jag har ju gjort samma operation som du och gubben din, jag blir inte trött i mina ögon nu, det gjorde jag i början, så det kommer nog att gå över för dig också
kramar vännen och en fin dag i solen

http://kinaguld.blogg.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

31 januari 2012 14:42

Lusten att blogga går i vågor, ibland är det jätteroligt, ibland har man ingen lust alls. Då är det bara att strunta i bloggen en eller ett par dagar, så brukar lusten komma tillbaka.
Du visar ett helt fantastiskt vykortsvackert foto i alla fall och det tackar jag för!
Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Gun

Gun

31 januari 2012 20:37

Visst är det så ibland att man tappar orken att blogga. Finns inget att skriva om helt enkelt. Men du kommer igen:). Fin bild du visar. Nu har även vi kallt här.. redan nu -8 grader. Inte alls kul. Vi som hade det så skönt med ca 10 + och nu detta. Du, nu har saxen tagit mina lockar:). Du får ha en trevlig kväll.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
BrittMarie

BrittMarie

31 januari 2012 21:36

Vilken jättefin vinterbild du har lagt ut! Känn dig inte tvungen att skriva. Ta någon dag att bara läsa och kanske kommentera. Förr eller senare får du säkert lust att skriva. Du brukar ju vara duktig att skriva om din vardag, men jag hoppas du inte känner dig tvungen att skriva varje dag. Själv känner jag ofta att det inte händer mig något särskilt att skriva om, men plötsligt sitter det bara en skata i ett träd - lägg ut en bild och ...
PS Jag glömde skriva om Lennon. Han är en utekatt/innekatt, som inte tycker så mycket om vinter och kallt.
Ha det så jättebra
Kram

http://www.bengtssons.info/baloo.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards