~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av ~ Ruth ~ - 5 juli 2011 21:01

Har gjort tester med kameran i dag, blixten fungerar inte, skit också, får gå till fotoaffären och kolla vart felet ligger. Mulet tills i em. då himmeln blev svart och det kom en rejäl skur, sedan kom solen ”Efter regn kommer sol”, så även idag.


Var till torget i dag och köpte förnödenheter för mitt fortsatta levande, jodå, det blev en mjukglass med nötströssel också, stod länge och stegade fram och tillbaka över tröskeln men frestelsen blev för stor.

"klickbilder"


     


Var även in på Röda Korset en sväng och köpte 6 efterrättsglas i kristall, 20 kr. st. ”jo det är kristall” vilken lyster och klang när jag knipsar på glaset. Det som dom tror kan vara av värde brukar dom samla för att ha på en auktion i slutet av året i Tingshuset. Så jag har fyndat i dag, känner mig så glad. Var svårt att fota dom så man kan se riktigt hur vackra dom är. Kommer att bli mycket gott i dom under åren framöver, bär, frukter, glass, vispgrädde eller pannacotta. Bara fantasin sätter gränser, så är det med allt här i livet, undvik gränsdragning själv har jag ingen begränsning "L"....



 Kram till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards