~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av ~ Ruth ~ - 4 juli 2011 19:11


Dagarna går undan i en rasande fart, åter en dag med mulet och svalka, precis lagom värme för mig, 23 härliga grader. En kort solglimt i dag bara, inget regn i sikte även om det har sett hotfullt ut i em. Tog några foton i går som får bli mitt fotobidrag i dag. Sötast är nog mina fötter hehe.

      


     


Min kamera har börjat strejka, blixten tror jag inte fungerar och det låter skumt när jag klickar för att ta korten, fotar nog en aning för mycket. Tänk så fantastiska dessa våra kameror är i dag. Förut så kunde man skicka in ett par 36 bilds rullar, skitdyrt att hämta ut och förväntningarna var stora, sedan visade sig  att det kanske var det bara 6-7 som var något att ha. Nu kan man ta hur många bilder som helst  och bara radera dom dårliga, ”nya tider, härliga tider”, vist är det fantastiskt !  


Flera timmar har gått framför datorn i dag, har uppdaterat 5 hemsidor, skrivit flera stamtavlor, redigerat foton och satt in, ändrat texter och lagt till nytt. Måste göra något åt mina hundars sidor också men det kommer alltid i sista hand, andras går alltid före.


Hoppas ni får en fin sommarkväll.

Kramen till er alla

PS ! har satt in en ny "Sifoundersökning", tyck och tryck :-)

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards