~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av ~ Ruth ~ - 1 juli 2011 22:02


Tack alla vänner för det ni delar med er av vardagens stora och små händelser, har läst hos er alla. Det behöver inte vara några stora och maffiga historier vi presterar för så innehållsrikt är ofta inte vardagen för oss flesta. Vet att många nästan känner ångest för att prestera max här på bloggarna, det skall inte vara så. Dessa ord har jag berört förut, men är aktuella även i dag. Det är våran dagbok som vi så generöst delar med oss av. För mig har det inte varit några stora saker i dag, var till affären för att inhandla grädde och 30 ägg, det går åt så mycket för mig på en vecka ca. 7 dl. grädde och 2 ägg varje dag samt 4 ägg när jag gör mitt bröd = ca. 20 ägg i veckan, går inte att vara utan, nyttigt och gott.


  "Klickbilder"


Var inne på kaféet och frestades av allt gott, men nöjde mig med en Latte.


      


Massor av blommor att njuta av, så det blev riktigt trivsamt.

Kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards