~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 30 maj 2010 23:22

  

Dagarna går så snabbt så jag hinner inte med mig själv längre. Försöker att lära Nowahs valpar att äta själva, dem blir ju 4 veckor på onsdag,  men det är inte det enklaste, mamma har nog gott om mjölk. Hade valpköpare här från Höllviken i går, fick så fina blommor att pryda bordet med.  En trevlig familj med en fin Cavalier-pojke, nu skall han få en kompis att leka med. Måste bara få visa ett foto på killen.


  
Nowah’s valpar har fått lämnat valplådan i dag, vilket har orsakat gnäll och pip men det blir så väldigt blött i lådan, får byta rent titt som ofta, synd dom inte kan ha blöja J . Nu är dom i en hage, går gör dom nu rätt så bra så dom vänjer sig snart. Debbie är och inspekterar valparna, hon skulle nog gärna ta med dom till sina valplåda. Mammorna bryr sig inte om att dom andra hundarna står vid gallren och tittar på dem små, hundarna är så vänliga mot varandra så det är rörande. Cavalieren är en mycket speciell och vänlig ras, sällan dom är dumma mot andra hundar.


  


Ha en fin kommande vecka, hoppas bara att det kan bli lite varmare i luften, det är sommar nu eller ?

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards