~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 14 maj 2010 22:53

ett storslaget inlägg när hon inte har bloggat mera en var annan dag, trodde du ja, hehe. Har knappt varit utanför väggarna sedan valparna kom i huset, vågar inte lämna dom utan tillsyn om inte Arne är hemma. Tiken kan lägga sig på dom, ja jag är en riktig hönsmamma. Vill inte att något skall ske som jag hade kunnat undvika på grund av försummelse. Klart jag kan ju inte sitta och titta på dom varje minut, men jag vill finnas i närheten av dom små i den mån det går.

Arne har varit till Göteborg och köpt en ny kopiator /skrivare i dag, den jag hade godtar inte min nya Laptop, inga drivrutiner godtar den, blir så förbannat. Min plattskärm som den är kopplat till går det inte att ställa in rätt skärmupplösning på. Den bärbara datorn med ”Windows 7” rekommenderar en upplösning på 1680x1050, men det fungerar inte, har testat alla möjliga upplösningar, inget blir bra på skärmen. Inget roligt alls att sitta vid datorn nu mera. Snart blir jag botad från mitt lilla datorberoende, suck…


Nu skall jag göra ett kort besök hos er innan jag stänger ner.

Lev gott / lev väl / natti natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards