~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av ~ Ruth ~ - 4 maj 2010 16:23

Jag är varken sjuk, halt eller lytt. I förgår så gick det inte att blogga, bitvis även i går. Sonen jobbade hela kvällen i går med all överförning mellan datorerna. Allt ser annorlunda ut på den här, jag är inte glad och viktiga strul måste fixas till, han var inte klar förens vid 24 tiden i natt. Har haft dårligt med tid vid datorn, har det fortfarande. Har ställt i ordning valprummet med allt som där skall vara. Satt in en säng till mig, valplådan klar och nu tvättar jag. Har inga valpar fått ännu, men är flitig med tempen på Nowah och nu flackar den lågt, nu 36,9, normaltempen på hundar ligger omkring 38,5 så något är det i görningen, får se om jag får sova till natten. Hör av mig när något sker. Kanske hinner jag besöka er senare. Nu skall jag göra mat..

Kram på er mina otroliga vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards