~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 14 april 2010 21:15

Nu är det snart slut på vistelsen här i stugan, på fredag åker vi hemåt, vill inte, vill inte, kommer att sakna alla underbara pensionärer och värmen omkring i stugorna, det är något som jag saknar hemma i Lerum.

 

  

 

Slut är det även i min go'a flaska den bästa likören som finns att köpa. Amarula är ett träd med goda frukter, elefanten gillar också dessa skarpt och blir rejält lullig i knoppen, skulle jag också bli om jag drack för mycket av det goda. Har du inte smakat denna likör så köp dig en flaska, du blir inte besviken. Lite alkohol reklam bjuder jag på i dag, men vill bjuda mina vänner på något gott ute i solstolen. Vad heter din favorit likör ?
 

I går var Gullan här på middag och nu skall vi dit, tänk så bortskämd man blir här uppe, vi äter oftare borta en här hemma och konstig nog så smakar andras mat alltid godare en min, det kan vara så enkelt som en ostfralla så smakar det godare borta, konstigt är det eller hur. Var och hälsade på en äldre dam i dag, hon är ganska handikappad, men så glad och gullig och det kommer från hjärtat. Skulle stannat här och pyssla om alla åldringar som behöver hjälp, tror jag skulle trivas med det, dom är så tacksamma för det lilla.
 
  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards