~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

I dag inget nytt av betydelse

Av ~ Ruth ~ - 23 september 2009 23:21

Regn från och till hela dagen och blåsigt. Som tur var så upphörde skurarna när jag cyklade till "Stick Caféet" i em. kom hem 21.30 Det blev trevliga timmar (4 ½) , mycket skratt, prat och lite stickning, god fika med kaffe, äppelkaka + vaniljsås, en trivsam sammankomst. Tror vi var 14 på träffen denna gången, nu dröjer det 14 dagar till nästa gång. Annars så har det inte skett något stort i dag som är något att återge. Nu skall jag greja lite innan sovdax.
 
Sov sött alla goda vänner där ute.

 
 
lillis

lillis

24 september 2009 07:03

Snygga strumpor du har stickat och vilken härlig färg. Vad trevligt ni verkar att ha på Stick Cafeet kul att dom ordnar sådant
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis

 
Carina

Carina

24 september 2009 07:30

Skoj att det dök upp så många stickglada tanter... hehe, det blir lite roligare då.

Fint väder här idag också iaf än så länge.

Kramen Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
Corina

Corina

24 september 2009 11:18

Lät som en synnerligen trevlig sammankomst ! Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

24 september 2009 14:56

Oj då....håller stickcaféet på i så många timmar, då behöver ni väl nästan äta kvällsmat också under tiden.

Blåsigt här idag, som vanligt kan man säja!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

24 september 2009 15:29

Kul att du kommer ut och gör något som du verkligen tycker om :) Här är det också blåsigt men vi har klarat oss från regnet... än så länge..
Här börjar allt att ordna upp sig. Har vart positiva möten och jag ska börja jobba igen 12 oktober. Hör av mej på telefon någon dag.
Kram Madde

http://runezzaz.bloggplatsen.se

 
agge

agge

24 september 2009 15:39

Så trevligt det låter med ert stickcafe....Vad gott med äppelkaka och vaniljsås.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
gerty

gerty

24 september 2009 20:18

Stickcafe det skulle passa mig men det fins ju inte så många tanter i skogen

http://ttp://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards