~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 1 september 2009 15:09


Det känns så tungt och trist i dag, när en kär och trogen vän försvinner efter ca. 20 år. Du fanns där alltid när jag så väl behövde dig, ställde alltid upp i vått och torrt. Alltid så lyckades du och fixade till det, och svika mig var det aldrig tal om. Märkte för några dagar sedan att inte allt stod rätt till, men trodde att det skulle gå över, men det gjorde det inte, i dag orkade du inte mera. Blev förtvivlad, bara tanken på att du inte fins mera  smärtar. Du gav mig så mycket, kommer aldrig att glömma dig. Vad kan man då säga, livet varar inte för alltid, så är det för oss alla, denna dagen var det ~[[ Din ]]~tur "snyft" (klicka på den svarta länken) .

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards