~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Förbannat

Av ~ Ruth ~ - 10 september 2009 12:20

I dag strular bloggplatsen. Lovade att göra om en blogg, men det går inte att få in bakgrundsbilden, ej heller mitten färgen. Så jäkla typiskt, toppbilden kom in, sedan är nu hela bloggens bakgrund vit. Så kan det bli när man skall vara snäll, men det fixas nog senare, så jag får testa och testa med jämna mellanrum. Säkert en barnsjukdom på Bloggplatsen. Har nu skickat ett mail till dom, men som vanligt så får man troligtvis inget svar. Gå gärna in på StinaLills blogg och ge henne tröst i väntan på att bloggen skall bli ok.


Nu är klockan 14.00 och jag har fått svar från Bloggportalen, det var snabba puckar och nu är det fixat, det trodde jag aldrig, även där är det en förbättring :-)

 
 
Cina

Cina

10 september 2009 14:18

KANON SNYGGT!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

10 september 2009 14:55

Va duktig du är Ruth. Jag verkligen älskar utseendet på din blogg nu, mina färger :)
Igår fick jag äntligen tillbaka min älskade dator :D Fast allt är borta så nu e det bara att fylla den på nytt igen..
Kram Madde

http://runezzaz.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

10 september 2009 16:11

Du är duktig du ! Roligt är det i alla fall att jobba med bakgrunder och sånt och se resultatet ! Din blogg är i alla fall något i särklass nu. Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

10 september 2009 16:19

Håller med dom andra din blogg är kanonsnygg

http://prilyckans

 
lillis

lillis

10 september 2009 17:31

Vad supersnyggt bloggen är,jag önskar att jag kunde men jag är så rädd att något går snätt och att man förstör
Ha det bäst
Kramen

http://danslillis

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

10 september 2009 19:38

Det kommer säkert att uppstå ett och annat strul med nya sajten, men fantastiskt att de svarade så snabbt på ditt mail!
Nya utseendet på din blogg är superläckert, Ruth!
Kramar

http://bloggagratis.se

 
Carina & Boris

Carina & Boris

10 september 2009 20:51

Se där ja!!! Många förbättringar på samma gång... Skönt barnsjukdomen gick över snabbt

Kramen Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
stinalill

stinalill

10 september 2009 21:26

TACK igen snälla, goa Ruth för ditt fixande och trixande med min blogg!! Tycker den ser så snygg och proffsig ut nu!! Jag ville inte skriva ut ditt namn i min blogg - tänkte att du blir väl överhopad med folk som vill ha hjälp.... Jag beundrar verkligen din förmåga att handskas med datorer!!

En stooor TACKkram till dig!!

http://www.stinalill.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

10 september 2009 22:04

Livet går vidare med nya bloggplatsen och det är nya designer överallt. Lite annorlunda är det allt och nytt för ögat och det tackar man ju för. Huvudsaken för mig är att man lätt och smidigt kan ta sig in och skriva ... att man också lätt kan sätta in bilder ....
Postkodlotteriet är jag med i bara för att det går till välgörenhet. Har vunnit 150 kronor i några omgångar det är allt.
Ha det gott !! Kram !!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

11 september 2009 11:14

Snygga designer du skapat! Skulle förhandsgranskning vara för mycket att önska sig, så man slipper skicka ut sina misstag menar jag;)

http://barasaras.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

11 september 2009 19:53

Vad duktigt du har varit! Det är nog en ovanligt varm sensommar. När vi bodde i Herrljunga Kommun brukade vi uppleva den första nattfrosten komma runt den 20 augusti - men det ligger ju å andra sidan på en utlöpare av Sydsvenska Höglandet och har nog lite kärvare klimat än Lerum ;)
Ha en skön fredagkväll och trevlig lördag!
Kramar

http://lambergfrua.bloggaggratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards