~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Vårdagsjämning i dag

Av ~ Ruth ~ - 20 mars 2009 19:26

Utsikterna ser ljusa ut för SAAB eftersom IKEA har köpt företaget. Lycka till !


Försöker varje dag med att komma in på några bloggar, lyckas i mellanåt men det är segt som sirap. Håller mig lite informerat på vad ni har för er, men skriva kommentarer går då rakts inte, bokstäverna fastnar inte, kan ta 15-25 sekunder för varje ord innan dom behagar fastna i kommentars rutan. Ser att Cavaliertjejerna och Margus gör ett blogg-uppehåll, Smeden saknar fantasi i sin hjärna. Stina-Lill är snart klar med sitt överkast. I Bodens matbutik härjar vinterkräk sjukan så dom har stängt tills vidare. Lena har foto-tävling, Cina har köpt kjol till mamma, Ammis beskriver sina bloggvänner, osv, osv. Vill ni läsa mera så gör ett besök hos mina vänner i länkspalten. Ledsamt att jag inte kan ge mig till känna med en kommentar när jag besöker er. Texten laddar upp rätt så snabbt, men foton och bakgrund förblir vit. Så jag får nöja mig så här, men ni alla finns i mina tankar och ni besöker mig så flitigt, det är jag så glad över.


Ha en fin fredags-kväll och fram med dansskorna "Let's dance"!

 
 
Stinalill

Stinalill

20 mars 2009 21:50

Det var en himla kul bild med text!! Ikea har köpt Saab!! ha ha ha :))

Ja nog är det besvärligt, när inte datan funkar, som den ska. Och det är väl så för mig, att jag skriver inte kommentarer så ofta. När de är 10 - 20 pers som redan kommenterat, känns det som att rapa upp samma sak igen. Men jag läser din blogg varenda dag...

Fortsätt ha det lugnt och skönt i Värmelandet! Du stickar då, så det ryker snart!!
Kramiz på dig du goa Ruth!

http://www.stinalill.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

20 mars 2009 22:04

Jobbigt att inte kunna komma ut på nätet ordentligt. Idag har vi firat Jennie som fyller 15 år, halva släkten idag och resten imorgon. Ringer någon dag.
Kram Madde

http://runezzaz.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

20 mars 2009 23:15

Trevlig helg!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Smeden

Smeden

20 mars 2009 23:52

Den var inte dum den, Men tänk om IKEA verkligen gör det för den har nog råd.
Så retligt att inte kunna kommentera hossina vänner! Fy tusan! Men kanske en kram kan ge plåster på såret. KRAAM!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Leila

Leila

21 mars 2009 00:02

GRATTIS några dagar i efterskott. Vad bra att du fick en fin dag.
Datorer har vi skapat bara för att reta upp oss lite. För finns det något i våra hem som man blir så arg på, att man nästan kastar ut den genom fönstret. Hm, skulle nog vara den nya mobiltelefonen gubben köpte förstårs. För den är för avancerad för att förstå. Kan knappt svara i den.
Ha den trevlig helg.
Kram, Leila

http://barajag-leila.blogspot.com

 
Cina

Cina

21 mars 2009 10:11

Härligt att du skriver i din blogg så vi har lite kolla på dig...hahahahaha. Vi vet ju att du finns där i bakgrunden. Solsken idag och ensta lite snöfläckar kvar här uppe hos mig!

Angående let´s dance igår så var det båda mina favoriter som gick till finalen....

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
agge

agge

21 mars 2009 10:45

hahaaa......jättekul bild och bildtext. Gör det själv kit..hahaa...
Önskar dig en skön lördag

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

21 mars 2009 12:40

Så har mitt huvud känts den sista veckan, som den bilden du visar

http://prilyckans

 
lillis

lillis

21 mars 2009 13:39

Önskar dig en bra helg
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

21 mars 2009 16:13

Förstår din frustration ! Modem är inte roligt. Men det är ju kul att du kan skriva i alla fall så man kan besöka dig och se hur du har det.Kramis från "nattskatan" !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Malin

Malin

21 mars 2009 22:56

Hej Ruth! Kikar in för att önska dig en trevlig helg.
hoppas ni har det trevligt=) kramar

http://malin-88.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards