~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av ~ Ruth ~ - 6 mars 2009 21:56

Nu är jag äntligen klar med all hundpyssel. men inte mår ryggen så bra även om jag har bra hjälpmedel. Mitt trimmbord har jag själv designat och det är väldigt praktiskt, inga irriterande ben i golvet, används det inte kan skivan hakas av och ställas undan, du väljer själv höjden (dom färdiga trimbord du köper har fast höjd). Har fotat så du kan förstå hur mitt bord är konstruerat:



Mitt badbord har jag också skapat idén till, allt för dårliga ryggar. Det är en hundsäng i plast (modell större) som jag har borrat flera bottenhål i. Hittade en stålställning som blev ben, satte fast sängen med remmar, bordet står på golvet i tvättstugan, en vattenslang, varmt/kallt vatten strömmar genom en Gardena vatten-spridare. Har du dårlig rygg så är mina uppfinningar enkla och inte så dyra, men attans så himla bra, ett måste för många med svaga ryggar.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards