~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Dag att visa upp.....

Av ~ Ruth ~ - 19 januari 2009 22:59

dessa utmärkelser som gör mig riktigt stolt och glad, vilka vänner man har :D ! Denna gulliga gåva fick jag av: Smeden, Charlotte , Frump och Anki, Anki har ingen blogg, men en fin hemsida för sina härliga hundar. Bloggvännerna som jag ser som min familj och bästa vänner, berikar min blogg nästan varje dag med underbara kommentarer av vänskap. Ni är så trogna och gulliga. Era bloggar ger mig så mycket energi och glädje tillbaka även om jag har för det mesta varit frånvarande med kommentarer sedan jag kom hit upp, det har inte varit för att jag vill vara oartig, men får inte era bloggar att ladda upp med mitt sega modem, trotts det så har ni varit mig så trogna.


Snart är vi tillbaka i Lerum och då har jag så mycket att läsa bakåt, vill ju veta vad ni har haft för er under min frånvaro. I morgon skall jag börja packa inför avresan, det blir en dryg dag så jag tror inte det kommer något inlägg, men man vet aldrig :-)



Denna fina gåvan fick jag av Anki så många fina rader. Ger utmärkelserna till er alla i min länkspalt, ni är så väl värda dessa utmärkelser, en stor kram till er alla och tack för att ni finns !

 
 
Malin

Malin

20 januari 2009 00:56

Hoppas resan hem går bra.
Kram och godnatt min vän.

http://sugarpiie

 
Lena

Lena

20 januari 2009 07:39

Jaha ni är på väg hemåt snart.Hoppas resan går bra.Ni får köra försiktigt i vinter väglaget.Jag tror det kommer att bli bra nu Ruth,jag ska inte klaga mer om det lilla köket osv.Bara vara och göra det bästa jag kan.Det känns i allafall bra nu och att vi får vara tillsammans igen.Vi hörs snart!
Ha det bra och kram!

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
lillis

lillis

20 januari 2009 09:02

Då blir det att åka hemåt snart av vad jag förstår. Kör försiktigt och var rädda om er
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

20 januari 2009 10:15

Jag saknar dig alltid när du är borta :) Men jag kollar din blogg nu och då i alla fall.Ser fram emot din hemkomst igen med glädje ! Kram vännen !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
margus

margus

20 januari 2009 11:50

Lycka till på hemresan! Hoppas ni haft en riktigt skön julvila och mycket vinter som du gillar.
Nu är det blask i Lilla Edet, gissar jag. Kör försiktigt.

http://margus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards