~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 22 januari 2009 22:43

Är inte pigg i dag, när jag vaknade så var det bara en smal springa på vänster ögat, det är svälld så jag ser grotesk ut. Besvär med magen hela förmiddagen och en bit ut på dagen, fryser och har frossa. Min fart i dag är på en skala från 1-10 = 2, inte mycket att hurra för med andra ord. Hoppas jag mår bättre i morgon. Orsak är nog att vi tvingades lämna stugan :-( men vad göra, min man åker till Danmark i morgon och blir borta en vecka, hoppas, hoppas att jag kryar på mig snabbt för hundarnas väl och ve. Han har varit och inhandlat proviant så nu skall jag klara mig, kylen är påfylld, även hundfodersäckar är inhandlat så ingen går utan mat här. Tur att det bara är att öppna dörren så hundarna går ut i trädgården. Skall nu gå och inta ryggläge på sovrummet, har legat på soffan från och till i dag med en varm filt över mig.


Kram på er, hoppas ni inte blir smittade :D efter besöket här.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards