~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 12 april 2008 22:19

Ja så har vi hälsat på valparna som var så underbart söta, funderade på en pojke, men kom på andra tanker (det var svårt att se utan at.....). Väl hemkommen och fick in alla korten på datorn så insåg jag att Stinas egna kort på valparna var bättre på hennes hemsidan, så ni som vill titta kika in där, klickar på "Lackarebäckens Kennel". Stina föder även upp Berner Sennen hundar..

Inriktade mig på dom övriga djuren i ladugården och ute, flera nyfödda kalvar och ståtliga hästar.


*bild borttagen*


Utanför staketet hittade jag denna fina "Guld-påfågeln", se så vackra färger, tror den skall skänkas bort, har aldrig sett en sådan förut, men den frestades jag inte av att ta med mig hem, för stor att ha i en bur på köksbänken.

Flera bilder kommer i morgon..

Av ~ Ruth ~ - 12 april 2008 09:41


Åter vitt på marken i dag, men sakta så töar det bort, någon + grad och uppehåll.


I dag skall vi i väg och titta på Cavalier valpar som våran hanhund är pappa till, det är 4 stycken som nu är 5 veckor. Kommer att bli riktigt valpsugen, vill åter ha en Black/tan, saknar den färgen i flocken efter att Niro flyttade :-( Tiken på bilden skall Stina behålla. Fortfarande så finns det osålda i kullen, är du intresserad ?? Kommer att ta någon purfärsk bild i dag som förhoppningsvis duger för bloggen. Vill du se hela kullen så besök hennes hemsida "Lackarebäckens" under rubriken Planeras hittar du "Barnkammaren". Tassa försiktigt in för dom kanske sover och då skall dom inte störas !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards