~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av ~ Ruth ~ - 30 mars 2015 14:41


 

Är inte så mycket på nätet nu, har inte så mycket utrymme att surfa på här uppe i stugan.

  


Känner lite olust här på bloggen sedan en längre tid tillbaka, det är en person från Washington som har bosatt sig på min blogg, VARFÖR ? Ge dig tillkänna och berätta varför min sida är så intressant.


Ena dagen räknade jag till 27 besök, tror snart att varje sida sedan bloggens start 2007 har lästs.


Du som besöker mig så ofta och läser ge dig till känna! Min man tycker att jag skall radera bloggen men har ingen lust till det, det är ju min dagbok.


Gubben och en till är iväg på pimpelfiske nu, får se om dem får några firrar. Fint ute på sjön nu, sol och + 8* ute.


Önskar dig en fin påskhelg !


Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards