~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av ~ Ruth ~ - 15 mars 2015 13:22

 

Dag 2 med nackspärr, går med en stor halsduk omkring halsen och svettas. I dag har jag även ont i höften, har inte kunnat vända mig i sängen under natten, så det ena ger det andra, käkar Ibuorofen, men det hjälper föga. Jag tycker det räcker med strul nu, måste rensa i trädgården, det är ju vår nu på riktigt, det spirar och gror över allt. Fönstren ser ut som kom och hjälp-mig, men vill vänta tills trottoarer och gatan är sopade, men på kommunen är dom lata.

Har inte vågat gå igenom vår-garderoben ännu, är nog inte så mycket som passar nu, har gått upp ett och annat kilo denna vintern, att jag aldrig lär mig detta med kroppens intag, tror jag ger upp.

Skall nu sätta mig och sticka en stund. Önskar er en fin söndag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards