~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

När blir det bättre ?

Av ~ Ruth ~ - 6 februari 2015 23:33


 

Har för tillfället tappat bort intresset för bloggen. Går in för att hälsa på er, men när jag skall kommentera så blir det tomt i knoppen, sitter som en fågelholk och bara glor som en uggla, kommer inte på något att skriva, hur kan det bli så ?

Snön är på väg bort nu, hela dagen har det varit +5*, +2* nu, så ledsam och deppigt   

 

Nu är det sista strump-paret klart, utökade med en mönsterbord och satte in rött för att få lite variation, hoppas mottagaren blir nöjd. Kanske kan jag få annat att tänka på framöver och hitta tillbaka till mig själv.

 

En fin och väldoftande ”Orkidé” den är inte som andra inom orkidé-släktet, men väl så trevlig i fönstret, inköptes i mars 2011 och den hänger fortfarande med, det påstås att den är svår men det förstår jag inte. Skall försöka dela den för det är för många i krukan, den kvävs snart.


Nu skall jag sova, god natt-kramen till er alla duktiga bloggare. Sweet Dreams ❤�� ��  

 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

7 februari 2015 00:04

Så blir det nog för oss alla ibland. Men sitt där du som en fågelholk, ler.

Fina strumpor och det är fint med det röda..

Nattkram ❤️

http://egopyret.blogspot.com

 
gun

gun

7 februari 2015 09:14

Vilka fina strumpor.... tror säkert att mottagaren blir supernöjd! Här skiner solen men snön är kvar här. Tror det är ett par minusgrader. Min digitala utomhustermometer gick sönder igen men nu har jag varit och köpt en vanlig hederlig utomhustermometer som ska upp idag:).
Du kommer igen låt det bara vila ett tag till lilla huvud.
Du får ha en skön och lugn helg.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Primrose

Primrose

7 februari 2015 19:03

Så jättefina strumpor , sockor! Klart att motageren blir jätteglad!
Blir det för mycket oro o stress så tar det ett tag innan själen och kroppen kommer igång! låt det ta tid!
Jag vet hur det känns, låt bli att kommentera tills du orkar!
Det är helt OK, ta hand om dig själv först och främst!
Stor kram och styrkekramar från mig, Primrose ,-))

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Lillis

Lillis

9 februari 2015 08:58

Vilka fina strumpor du stickat och en mycket vacker Orkide.
Ha en bra måndag vännen

Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsfen

skogsfen

9 februari 2015 13:54

Så är det ibland, jag tror vi alla känner så. Ibland är det bara tomt och då får man ta en bloggpaus. Sen rätt vad det är så längtar man hit igen. Jag har lärt av mig själv att när jag sitter där glor som en "fågelholk" då är det dax för bloggvila. Vi gör ju detta för oss själva och då måste vi få känna glädje. Jag brukar gå på bloggpromenad och BARA läsa ibland, det ÄR tillåtet. ;)
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

BrittMarie

9 februari 2015 20:37

God kväll! Jo, det är samma här. Ibland går det trögt med bloggen. Jag tror jag är väderberoende. Bara det blir ljusare, så blir det roligare att ta några bilder och sedan rita ned några rader också. Idag märktes det faktiskt att det var ljusare, både när man skulle gå till och hem från jobbet. Skönt! Dina sockor är jättefina, så jag förstår att du fått många beställningar. Nästa gång får du göra något till dig själv. Ha det bra!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards