~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 september 2013

Av ~ Ruth ~ - 25 september 2013 22:34


 


Vad det är för likheter mellan män och hundar ?
Ingen utav dem gillar dammsugaren.
Båda tar upp för mycket plats i sängen.
Båda känner sig hotade av sitt eget slag.
Båda markerar sitt område.
Båda är dåliga på att ställa frågor.
Ingen utav dem berättar vad det är som bekymrar dem.
Båda luktar äckligare med åldern.
De små verkar mer nervösa.
Ingen utav dem diskar.
Båda fiser utan skam.
Ingen utav dem märker när du klipper dig.
Ingen utav dem vet hur man talar i telefonen.  
Båda två är väldigt misstänksamma mot brevbäraren. 
Båda älskas av matte likt förbaskat ändå.

(͡๏̯͡๏)(͡๏̯͡๏)✫ ✫¸¸.•´¯`✫God natt ✫
( , ,)( , ,) ✫ Sov gott / Kramen ✫

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards