~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 september 2013

Av ~ Ruth ~ - 19 september 2013 23:45


     


Tog en bild på den fulla månen i gårkväll och regnbågen i går em. Det är blandat väder nu om dagarna och svalt ute. Skall se över höstgarderoben nu, tror det fattas både det ena och det andra, det finns ju så mycket fint som frestar i affärerna så jag måste blunda.

Har nu ½:a halsduken klar, 1.40 x 70 skall den bli. Hösten är mys för mig, mörka kvällar med levande ljus och sticka framför Tv:n, det inger en så härlig ro i kroppen.

Nu skall jag lägga huvudet på kudden och sova sött. Gubben har satt upp en svart rullgardin i sovrummet nu, skiner solen i morgon så når inte solens strålar mig genom fönstret och väcker mig och mångubben tittar inte på mig där jag ligger och snarkar.

Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards