~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Nu är ni för tråkiga

Av ~ Ruth ~ - 13 augusti 2012 21:51

Eller är det jag som skriver för tråkiga inlägg. Besöksantalet minskar för varje vecka och kommentarerna lika så. Vad vill ni att jag skall skriva om ? kanske börja blogga mindre eller upphöra helt, det är upp till er. Nu hoppade jag över söndag som ett försök, men det förändrade inget. Mitt nya motto är att jag besöker och skriver bara hos er som skriver hos mig. Nu tycker ni säkert att jag är dum och provocerar er, men jag har även en dagbok där jag skriver på ett pappar med en penna som är bara för mig, kanske dags att lägga ner här efter 5 år och några månader.


           



Det är inte bara mörkt här i kväll mina altanblommor gör mig alltid glad med sina sprakande färger och sitt underbara korta liv, snart höst och då går dom till den eviga vilan för att ersättas med nya som glädjer mitt sinne nästa sommar. Jag har både glada och sämre dagar precis som alla andra, tror det sistnämnda passar in i på denna dag.


 


 
 
BrittMarie

BrittMarie

13 augusti 2012 22:24

Ok. Jag erkänner. Tråkig är precis vad jag är ;). Jag läser alltid dina inlägg utan undantag (prenumererar på RSS). Däremot är jag dålig på att skriva kommentarer. Det blir någon gång ibland. Jag skriver ju inte själv blogg varje dag. Det är ju så mycket vardag och jag hinner (orkar) inte måla och greja. Mest är det jobb, och det kan man inte skriva om när man jobbar i vården. Jag hoppas du nöjer dig med en kommentar då och då. Jag gillar att läsa att läsa om Ruth`s tankar ord och gärningar. SLUTA INTE! Jag vill se alla dina blommor. Är det de som du har sprayat och haft i sopsäck? Jag vill höra om dina hundar, och ibland om Värmland. Nu fick du mig lite engagerad :)
Kramar och hoppas på att få läsa mer

http://www.bengtssons.info/baloo.php

 
Gun

Gun

13 augusti 2012 22:50

Inte ska du sluta här ute...tycker jag skulle bli tråkigt! Fina blommor du har. Ja nu är det mörkt om kvällarna och kyligare också. Fast än kan man bada i havet.
Önskar dig en trevlig kväll.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

14 augusti 2012 05:54

Inte får du sluta med bloggen då skulle jag bli så ledsen.
Oj vilka fina blommor du har och visst blir man glad av alla färger
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

14 augusti 2012 08:29

Men inte ska du väl sluta blogga för att du inte får så många kommentarer då skulle jag ha slutat för länge sedan att blogga. Nääää man får ju inte glömma att det är ju sin egna dagbok men sedan är det väl kul att få en o annan kommentar.
Och nu är det sommar och folk gör annat.
Tror säkert det blir bättre fram åt hösten.
Vackra blommor men mycket vackra färger gör att man ler.
Ha en fin tisdag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

14 augusti 2012 08:48

Lite annat som tar tid kan jag säga om varför jag inte gör bloggbesök och kommenterar. Har alltid liten svacka över just semestern faktiskt och det tror jag många har. Och även om bloggbesöken och kommentarerna minska bryr jag mig inte, jag bloggar vidare i alla fall och försöker besöka när jag har tid och ork. Tror inte att det beror på att man bloggar tråkigt ;) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

14 augusti 2012 12:55

du ska INTE sluta blogga, då skulle jag bli ledsen, tycker det är så roligt att komma in här och skriva någon kommentar som du sedan svarar på, fortsätt du i samma stil, igår fungerade inte blogg.se alls men idag är jag tillbaka igen
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Lambergsfrua

14 augusti 2012 13:03

Men Ruth, det har ingenting att göra med bloggens innehåll utan att man (jag)har att andra saker som måste prioriteras före bloggandet.

Jag började egentligen blogga för att Sonen i Göteborg skulle kunna följa vårt liv och leverne via foton. Vi mailar självklart också. Kommentarerna från andra bloggare blev en glad överraskning och extra bonus - men det innebär inte att jag bloggvandrar och/eller skriva kommentarer hos bloggvännerna mer än ibland. Jag bloggar inte ens själv varje dag längre.

Jag hoppas att din vackra blommor kan muntra upp dig lite, så du får en fin dag - helst med lite solsken också,
Varm kram,
Lambergsfrua

 
ansepanse

ansepanse

14 augusti 2012 13:15

Sv: nog finns det många konstiga ord :) som man kan fundera över :)
jo, det gick jättebra på ögonkliniken igår och idag ser jag hur bra som helst igen
bamsekramar vännen och ha en bra dag

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

liv Karlsson

14 augusti 2012 14:45

Men søstra mi da , du er da for søt. Vi har jo ikke glemt deg må du hvite , det er bare det at da solen skinner så er vi ute til lankt på kvelden, og da er vi trøtte og vil sove :) men du er i mone tanker hele tiden. Fine blommer det har du. I morgen reiser vi til Dalarne og blir borte til på søndagen, så ha det så fint til jeg kommer hjm . Glad i deg:) søster LIv

 
Monica

Monica

14 augusti 2012 17:38

Det där med att blogga och få kommentarer skiljer sej från årstiderna tror jag.När det är sommar och varmt ute då prioriterar folk inte att sitta vid datorn och skriva blogg och kommentera.Jag har inte många kommentarer på mina inlägg,men det får gå ändå,ingen kan ju tvingas till att kommentera även om man tycker att det vore roligt om lite fler kommenterade eftersom det är ganska många läsare.Det är inte alltid jag kommenterar hos dom som kommenterat hos mej och hoppas ha överseende med det.
Fina blommor du visar.
Kram på dej

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

14 augusti 2012 18:04

Ruth! Det blir nog "bättre" nu när sommaren snart är över och vi kommer in i våra vanliga rutinerigen. Då fär vi nog lite mer tid att läsa varandras kmmentraer..OCH skriva en liten kommentar tillbaka!!!Vi är många som "dragit ner" under somamren..och vi kommer nog igång så smått..nu snart...
Vi är ju många som FACEBOOKAR och på nåt vis så är det lite snabbare o enklare att läsa..och "GILLA" oh möjlige skriva en liten komentar... Så vännen RUTH!!! Sluta INTE att blogga!!! Lägg INTE AV!!!!!!!
Kram!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Chris Brown

Chris Brown

24 november 2020 12:19

Today, I was simply perusing along and happened upon your blog. Simply needed to state great blog and this article helped me a ton, because of which I have discovered precisely I was looking.

http://https://www.jacketsjunction.com/product/johnny-law

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards