~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 juni 2012 20:44


   


Blomamplarna  jag köpte som jag trodde hade gjort sitt för ett par veckor sedan står åter i full blom, har ”Blomstra” gödning i vattnet varje gång dom får en skvätt, jädrans vad det gjorde susen, jorden var nog får dårlig i amplarna när jag köpte dom.


 



Har en liten Fläder, men titta så grenarna ser ut, ja alla ser ut så, full med små löss, vad sjuttsingen göra åt den, inte lätt att bekämpa, har du något tips ?


 


I dag har det varit ett strålande fint väder, nu inte ett endaste moln där uppe, i natt var det bara 4 grader.


Jag kan inte påstå att jag har fått så mycket gjort, har småpysslat hela dagen. Har kammat och friserat, samt klipp naglarna på alla hundarna, samt rengjort öronen, det tar tid det. När jag fotade dom i går så ser dom så ovårdade ut så jag skäms för bilderna jag satte in i går.


 


Har nu bytt layout i gen, 3:dje gången gillt, milda färger passar mig bättre i nuläget (tror jag). Den gröna har nu bytt ägare.


Vad skriva mera, nej jag tror det räcker för i dag.



Kram på er alla.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards