~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Nu är vi på plats

Av ~ Ruth ~ - 21 mars 2012 20:06


 


Resan gick finfint, vackert väder och sovande hundar.  All snön som skulle vara här stämmer inte, så många kala fläckar så det blir nog bart här också inom kort. Flera + grader varje dag. Det har varit en mild vinter här uppe detta året, ja, ja, ingen idé att hänga läpp ännu är det är ju vitt, det kanske kommer mera.

Allt är upplockat förutom mina kläder. Maten är avklarad, det blev grillad kyckling och sallad, så nu njuter vi bara med ett glas vin och det sprakar i vedspisarna.

Kramen.

 
 
Corina

Corina

21 mars 2012 21:03

Skönt att resan gick bra ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Dotera Di

21 mars 2012 21:52

Låter mysigt! Här hemma har vi haft riktigt vårväder idag.
Skönt att resan gick bra och att ni nu har det myspys i stugan. Det är inte utan att jag är lite avundsjuk, det är ju så mysigt där.
Kram och ha det så gott så hörs vi, hälsa alla

 
Bettan

Bettan

21 mars 2012 22:46

Underbart att ni har kommit fram vännen!
Har varit inne med jämna mellanrum & kikat. Så nu efter matchen var jag ju bara tvungen att kolla igen, innan jag släcker för natten

Njut av lugnet & den mysiga brasan. & tack för att du finns !
Kram Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

21 mars 2012 23:45

Skönt ni har kommit fram ordentligt. Lite trist att det inte var mer snö.
Så mysigt det låter med sprakande brasor.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

den lilla varelsen

22 mars 2012 01:09

Hej Ruth.Jag är den hemska "lilla varelsen" som diskuteras.Vi har möts tidigare på nätet.Maj-Lis heter jag.
Det hela började med varor jag beställde av vederbörande på Partylite.Varor skulle levereras,men det gjorde vederbörande utan ersättning fick jag höra./FEL/ för familjemedlemmar 3 stycken var med-de hade fikabröd med sig en gång.Dom var här tre gånger och då stod jag för det + att vederbörande fick 1 CD skiva.Och jag ORKADE inte fråga hur hennes son mådde efter att ha kört av vägen.Sant det orkade jag inte heller för jag hade själv varit på sjukhus då jag var sjuk.Personlighetsklyvning lider jag inte heller av-så hur vederbörande kunnat få det konstaterat förstår jag inte.Ganska allvarligt att antyda något sådant.Jag har papper på vår konversation från detta jag skriver.Jag är alltså en äldre kvinna på 60+.Så hoppas att detta slutar med vad vederbörande håller på med.Man kan kanske undra vem som är sjuk och vill ha uppmärksamhet.
Mvh MAj-Lis

 
lillis

lillis

22 mars 2012 06:43

Vad skönt att resan gick bra för er och ni är på plats.
Så synd att det inte är mera snö som ni längtat efter.
Ha det nu gott och njut av ert Paradis
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

22 mars 2012 08:19

Härligt att allt gick bra med resan men synd att det var så lite snö men men.
Du får njuta iallafall av detta paradis.
Ha det gått min vän!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 mars 2012 11:00

vad härligt att resan gick bra, det låter mysigt med sprakande vedspisar
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

22 mars 2012 17:02

Ja minsann nu har ni tagit er till de djupa Värmlandsskogarna igen. Vad härligt det låter och att resan gick bra.Hoppas att ni ska må gott där nu och att byta miljö ibland är nog väldigt nyttigt.
Kram min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Gun

Gun

22 mars 2012 20:15

Vad härligt att du är framme i ditt paradis och att resan gick bra. Njut du nu med ett eller två glas vin och sprakande brasor.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

22 mars 2012 21:28

Härligt att höra...läsa att resan upp gick bra!!!
Och ite så mycket snö kvar däruppe...skönt!!!
Nu kanske du har hunnit plocka upp dina kläder också.
Kram och njut av dagarna/tiden däruppe!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
gerty

gerty

22 mars 2012 21:57

Va gott att resan gick bra, här har vi vårväder

http://bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards