~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2011 20:02

"Klickbild förstorar"

    

Efter 33 års sparande är dom bortvalda, detta är andra röjningen (rensade bort massor för något år sedan), nu är min stolta vägg borta för tid och alltid. Det var svårt att hålla dom dammfria, hur väggen bakom rosetterna såg ut vill jag inte visa, där kom jag ju inte åt att få göra rent om dom inte plockades ner och det var för mycket jobb. Nu skall det målas och tapetseras och skrytväggen är borta och får ersättas med annat som pryder.

Nu har det börjat regna på riktigt, nog skrölen är det höst redan, fast jag tvekade i min tro i går när det åter var en sommardag, vi får se, fortsättning följer framöver.

 

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer.


Ha en fortsatt fin kväll mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards