~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 13 augusti 2011 15:19

"Klick för att förstora"

         


   

Solen gassar, linne och kortbyxor är dagens outfit, trodde det inte denna klädsel skulle komma tillbaka mera i sommar. Små stackmoln mot den blå horisonten i dag. I natt fick jag svaret på varför jag sover dårligt och oroligt, en klar stjärnnatt var det och månen lyste stor och rund. Har ju varit molnigt och regnigt den senaste tiden både dag och natt så månen har varit dold. Fick klippt båda gräsmattorna i går, så nu är jag glad att det är gjort, det är en tung mara och ett ont måste.

Har åter förvällt kantareller, men nu är det stopp och belägg för i år, så skittrist att rensa.

 

Cyklade ner längs ån och ner mot sjön Aspen, fortsatte sedan till Taxnäs färg och köpte målfärg och tvätt. Fy bubblan så dyrt det har blivit med färg 540 kr. för 2 liter, nu får jag måla med precision och inte tappa burken i golvet.

Unnade mig en mjukglass i dag, men den är inte god längre, vet inte varför, jag har alltid älskat dessa, men dom 2 senaste köpen har inte varit någon höjdare, säkert har mina smaklökar förändrats.  

Inget ont utan att det har något gott med sig, för glass är nog i strid med min LCHF-kost..

 

Kramelikram !

 

Gå ofta hem till din vän - för oanvänd stig växer snart igen.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards