~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

En stilig Lady Åmirella !

Av ~ Ruth ~ - 23 maj 2011 17:36

KLICKBILD
     

Åmirella bor på ”Eklövens kennel” ett STORT GRATTIS till Carina och Boris som sköter om henne så väl och ger henne kärlek samt håller henne i så fin utställningskondition.


Tänk att det fortfarande finns Berner från Bernami’s kennel (från våran kennel) som visar framfötterna i utställningsringarna. Den åldrande damen Åmirella 10,2 år var på Int. utst.  i Hässleholm i söndags och dömdes av Anette Edlander. Ställdes i Veteran klass av handler Pernilla Svedjeby, där hon fick Excellent,CK,och BIR, duktigt gjort Pernilla som visar hund så bra och Grattis till dig och Åmirella.  


Kram Ruth

 
 
Maria

Maria

23 maj 2011 18:08

Då får man kanske säga ett litet grattis till dig med. Kajsa har också Berner i sig, 1 av tre raser.
Det var en väldigt ståtlig hund.
Önskar dig en go kväll/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
agge

agge

23 maj 2011 18:39

Så vackra de är de där hundarna. Vad roligt för er att ni är så framgångsrika.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

23 maj 2011 21:29

Stort GRATTIS till Lady Åmirella.
Hoppas du haft en bra dag!
Nu skall jag lägga mig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 maj 2011 22:15

ett stort GRATTIS även till dig eftersom du avlat fram den fina hunden
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

24 maj 2011 07:14

Grattis till denna vackra Åmirella så kul att det går så bra för henne
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

24 maj 2011 10:17

Vilken underbar hund Och hon blev så gammal.
Sonen har haft 3 stycken underbara men tyvärr har de två sista inte blivit mer än 3&4 år. Alltid jobbigt när djur går bort i synnerhet vid tidig ålder, Tror att en kom nerifrån Ängelholmstrakten och en från piteå men jag är inte riktigt säker. Go var de iallafall Jag vet att bara brnaen blir lite störr kommer det att komma en ny lite Benner igen, själv skille jag vilja ha en pytteliten hund som inte kan dra ikullmig hahha.
Super fin blogg framsida kram på dig vännen Anita L

http://simstock.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

24 maj 2011 10:49

Vi är så stolta att få ha äran att ha denna underbara tös så länge och att hon fortfarande hänger med. Man kan verkligen inte tro hon är så gammal.

Många kramar från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

24 maj 2011 22:20

Underbart att se denna fina gammla dam, visa sig i ringen, ett stort GRATTIS till dig som uppfödare, och Carina och Boris som ägare

http://bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards