~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av ~ Ruth ~ - 6 mars 2011 22:41

       "Klickbilder"

 

En solig och vacker dag har det varit, nu tror jag snart att vintern har rasat klart, solen värmer så gott så altandörren har fått stå öppen några timmar.  Dotera som har varit i Thailand kom med presenter till mig i dag, många Orchidéer som fyllde 2 vaser, så fina. Fick även en stor sjal så mjuk och härlig av Pashmina och silke. När jag var hos dom innan dom åkte iväg så visade hon mig en tröja som hon hade stickat, blev helfrälst i den och lånade mönstret, hon gillade den inte så i dag så fick jag den, gulle dig Susanne du gjorde mig såååå glad.  Hon stickade den i svart och hade lovat svärmor den, men hon gillar inte svart och därför kom den till mig. Kanske stickar jag den i en annan färg också, får se hur det blir, har lixom kommit lite ifrån stickandet nu.  

Förövrigt har det inte varit några stora händelser i dag, snart är det dags för sängen.


God Natt Jord och alla mina trogna och kära besökare !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards