~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av ~ Ruth ~ - 23 mars 2011 21:07

 


Hur skall jag hinna tills på fredag morgon, är stressad. Har rensat bort torkade växter ute som nu åter börjar gro, har tvättat, handlat nya överkast till våra sängar i stugan, beskurit förra årets pelargonier och satt i ny jord, fyllt upp dom 2 stora fröautomaterna med jordnötter som tycks vara det enda fåglarna vill äta.
Vi blir ju borta några veckor så och det kräver mycket planering. Köpte denna fina Orchide som skall med till Gullan, den är inte som andra inom samma släktet, har aldrig sett en sådan förut, hoppas hon blir glad.  I morgon skall jag stryka kläder, städa, fixa för blommorna, packa.
Får se om jag hinner vara något på bloggen innan vi är på plats dit vi åker .

Kramelikram

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards