~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Är jag ute och simmar tro ?

Av ~ Ruth ~ - 25 februari 2011 18:17

"Klickbild"

  

Kan det här vara något att ha ?

Den kan bli din om du gillar den. Har gjort en layout som jag lottar ut, sätter givetvis också in den på din blogg så allt matchar färgerna (gäller bara dom som har ”Bloggplatsen”).

Den här bilden kommer inte riktigt till sin rätt eftersom den är så förminskat.

Den 4 mars får ni veta, då avslutas utlottningen. Intressenter måste skriva i detta inläggs kommentarer, skrivs det i senare inlägg så kommer ni inte med.


Ha en fin fredagskväll / kramen


 
 
Maggan

Maggan

25 februari 2011 19:14

Den layouten ser jättefin ut. Den skulle jag vilja ha. Försökte idag att få till något nytt på min blogg,men jag är inte så duktig på det.Är så oteknisk.
Jag har en lugn och stilla fredag,helt ensam.Men jag roar mig så gott det går. Får väl gå på dans om en stund. Ses vi där kanske?
Ja hur som helst så önskar jag dig en mycket trevlig helg.Kram

http://margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

25 februari 2011 20:55

jag har inte bloggplatsen så jag kan inte vara med, den är jättefin
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

25 februari 2011 22:07

Jättefin layout,den vill jag gärna vinna....så jag anmäler mej till utlottningen.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

25 februari 2011 23:58

Hej goa lilla Ruth!

Hoppas att allt är väl med dig? Har kikat lite bakut i din blogg då jag ligger så långt efter... Men ser till min glädje att du har vunnit. Å hoppas att ni ska få avnjuta en riktigt god middag på tu man hand =)
Önskar dig en fin kommande lördag!
Kramis Bettan

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

26 februari 2011 00:48

Jättefin! Lyckliga den som vinner!

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Anki J

Anki J

26 februari 2011 02:05

Den layouten hade jag gärna velat ha men vet inte om det fungerar när jag inte har bloggplatsen utan blogspot? Man kan ju alltid hoppas att man får lika tur i lotteri som du har. Grattis till vinsten! Jätte kul o spännande med överraskningen!
Ha en bra helg!
Kram från Skåneland

http://www.jankils.se

 
lillis

lillis

26 februari 2011 06:59

Fin Layout,vad lycklig den blir som vinner denna
En fin lördag till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

26 februari 2011 08:50

Jättefin layout!
Tittar in som hastigast för att säga hej :)

Kram

http://gittaninorr.blogspot.com

 
Ingen bild

Anita

26 februari 2011 09:32

Du är så duktig att göra fina layouter. Beundrar dem så ... Grattis till delvinsten och du ska se att lyckan nu verkligen kommit på allvar. Håller alla tummar.
Tack snälla du, för fina ord i min blogg som jag supit in ordentligt. De där hemsidorna står mig upp i halsen. Två ska jag ha kvar för de är lättskötta och de andra är snart överlämnade, tack och lov.
Stor kram till dig från mig.

 
Cina

Cina

26 februari 2011 10:13

Super fin header du lottar ut!
Jag sitter oxå och försöker mig på att göra några men de blir inte så fina.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

26 februari 2011 10:20

Den är jättefin Ruth,den vill jag gärna ha.Härliga färger,hoppas jag vinner den.Tack så jätte mycket för det fina kortet du gjorde och den fina dikten.Jag blev såååå glad.Kramar om dig hårt:)
En kanon bild på solen genom nyckelhålet,sådana bilder gillar jag:)
Ha en bra Lördag.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

26 februari 2011 10:47

Jätte snygg kanon fin Nästan lika fin som min hahhah nej jag skojade fast jag får mycket beröm för min som DU gjort till mig. Hoppas allt är bra för övrigt, här häner det saker varje dag. Barn barnbarn hälsar på vilket glädjer oss mycket Alla är storm förtjusta i lägenheten. Nerikes allehanda har på söndagar Bostad de vill ha bilder från något utöver det vanliga i boväg Det kan man nog säga att vår är eller hur. Ha de bra vännen vi hörs Kram Anita

http://simstock.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

26 februari 2011 12:41

En fantastiskt fin bild,Ruth. Du är så duktig på sånt =) Vilken trevlig och generös idé, att lotta ut en bild till bloggens startsida. Den som vinner är en lyckans ost.
Jag får nog hålla mig till min tjärn, eftersom jag skriver under signaturen Lambergsfrua. Hon är ju ett underskönt skogsrå (he he!), som skulle kunna symboliseras av den vackra rosen - men hon ville ha tyst omkring sig (noterna = musik)
Önskar dig en skön helg!
Varmaste kramar,

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

26 februari 2011 14:39

Tackar för ett trevligt samtal förut :) Håller tummarna för dej i tävlingen!!
Kram Madde

(som kanske får stå kvar på länk listan ett tag till) hehehehe

http://runezzaz.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 februari 2011 18:23

Go kväll!
Vad fint du har gjort, tjusigt. Ja nu har det blivit två strålningar o en behandling med cellgift. Mår si så där men kunde varit värre. Skall läggas in på måndag så jag slipper åka så långt varje dag, 30 mil.
Himmel vad dina hundar ser goa ut, riktigt kramgoa och så får jag säga Grattis till vinsten, superkul.
Ha en bra söndag önskar Maria med en stor kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

27 februari 2011 07:28

Hej, här är jag. Jag som är urusel på det där med layouter, "toppar" och allt vad det heter så jag är med glädje med i utlottningen av denna "header" eller vad det heter. Den är kanonfin. Håller tummar o. tår för mig ;0). krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards