~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Har jag tur eller ?

Av ~ Ruth ~ - 24 februari 2011 21:18

  

Solen tittade in genom ytterdörrens nyckelhål i dag, vilket bådade för en bra dag.

För ett par månader så gick jag med i en tävling på nätet, vilket föll i glömska lika snabbt som det gjordes, för egentligen tror jag inte på sådant och vinner gör jag ju sällan. I dag fick jag ett samtal från Stockholm och företaget, att jag har kommit långt fram i tävlingen om en IPhone eller en Plasma TV.  Efter som jag ligger nära storvinsten så får jag redan nu en delvinst på en 3-rätters middag för 2 personer på en restaurant  nära mig samt en till liten överraskning till, vilket jag inte vet vad det är. Gissa om jag är glad och överraskad. Kanske köpa mig en sådan däringa vinstlös Triss också, kanske har jag tur nu, kommit in i ett stim lixom, man kan ju aldrig vara säker.


Ha en fortsatt bra kväll mina vänner.

 
 
Monica

Monica

24 februari 2011 21:43

Vad roligt att u kommit så långt i den tävlingen....en trerätters middag är inte fy skam.Hoppas att du tar hem storvinsten,jag håller tummarna för det.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 februari 2011 22:24

vad kul att vinna så där - grattis
Sv: antagligen kommer det att kosta en del, inte roligt alls
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

25 februari 2011 00:07

Näe meeen!!! Stort grattis!!!

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 februari 2011 01:08

GRATTIS till din vinst..oh kanske du VINNER ÄNNU MERA!!!
Jaf får så många "erbjudande" om att jag är utvald..på min e.post..men jag trycker boirt dem...är så rädd att det är nån virus med i dem....
Så fin du gjort din blogg!! Du är SÅ duktig du!!!
Kramar!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

25 februari 2011 07:01

Grattis till vinsten håller tummarna att det blir mer.
Så fint du gjort här på bloggen
En bra fredag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 februari 2011 10:50

Hoppas du vinner storvinsten oxå.
Trevligt att få gå ut och äta och undrar vad den andra överraskningen är då.
Såååå spännande.
KÖP DIG EN LOTT!

Här var det om tapetserat och snyggt som vanligt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 februari 2011 13:41

Men vad jätteroligt Ruth - stort GRATTIS till vinsten. Så håller jag förstås både tummar och stortår för ännu en vinst=)
Du borde nog satsa på ett par trisslotter nu, när du har sånt flyt ;)
Ha en riktigt mysig helg!
Varmaste kramar,

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

25 februari 2011 15:04

GRATTIS hoppas att det håller hela vägen

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

26 februari 2011 10:18

Men , oj vad spännande Ruth. Håller tummarna att du vinner allt. Vad härligt att bli bjuden på middag...Grattis.

kram

 
margus

margus

26 februari 2011 19:33

Rolig och lyckad bild! Grattis till vinst, och lycka till med fortsättning!
Ha en go' helg!

http://margus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards