~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Funderar

Av ~ Ruth ~ - 22 februari 2011 19:29

 


"Foto från förra året" 


Kroppen och benen har gått i ett i dag, sedan blir det Tv hela kvällen, väljer att besöka er i stället för att skriva en roman själv, roligare så. Funderar på att lotta ut en blogglayout om ett tag (som bara passar för Bloggplatsen) sätter även in den på din blogg. Vet att det är många som inte klarar fixa detta själva, och det roliga är att ingen har en likadan, vad tror ni om det ? Är det ett dumt påhitt av mig ? får sådana tokryck för mig i brist på annat knasigt, en dag utan knasigheter blir fel. Hoppas jag hinner byta layout på min blogg innan sovdags. Snart skall jag titta på ”Halv åtta hos mig”.

Ha en fin kväll mina vänner / Kramen


  

"Skatorna funderar på bobygge"

 
 
Cina

Cina

22 februari 2011 21:39

Är väl kanske ingen dum idé.
Fina foton du visar idag!
Fast jag gillar ju inte skator...:)
Men titta på dom det kan jag!
Nu är det snart dags att stänga ner detta för idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

22 februari 2011 21:39

Bra ide detta med blogglayouten.
Ja nu har ytterligare en dag gått sin väg.Har varit en sväng o dansat i Täfteå loge.
I morgon ska jag lämna lite blod på VC,så nu fastar jag. Kommer att vara sååå kaffesugen när jag kommer hem igen.
Kram min vän och sov gott.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

22 februari 2011 21:43

Tycker verkligen det är en bra idé, det är säkert många som kulle blivit glada över en alldeles egen layout.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

22 februari 2011 21:45

En bra idé tycker jag med utlottning.

Jag gillar det mesta i fågelväg,även skator så det var roligt att du satte in foto på just skator.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 februari 2011 06:59

En bra ide, vi är ju många som inte klarar detta själva. Fina foton på skatorna
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bondfrun

23 februari 2011 08:42

Jag liksom skatorna längtar efter våren men snötäcket är tjockt och det är riktigt kallt på nätterna.

 
Maria

Maria

23 februari 2011 11:22

Hejsan!
Det är riktigt roligt att hålla på med bakgrunder men ett pyssel för mig som inte riktigt kan. Ja det ska stämma i storlek hit o dit men till slut fatta jag inte lätt när hjärnan inte hänger med. Du fråga var det onda är, jo det sitter i den delen av kroppen man sitter på så det gör så j.......a ont när jag går o sättas sig är ett äventyr i sig, ja fy för den lede. Dom skall väl bli mindre av strålningen så då kanske jag kan kanske sätta mig lättare o gå, ja förhoppningsvis. Här i torpet börjar det bli någorlunda ordning och jag känner en inre ro vad det gäller mitt boende, ja det är så gott att vara här.
Jisses det blev mycket nerplitat men nu önskar jag dig en bra dag men kramar från Maria

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena

Lena

23 februari 2011 12:33

Jaa vilken bra idé:)
Väldigt väldigt fina foton.
Och dotras foto med:)
Ha det gött vännen!
Många kramar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Anita Lundvall

Anita Lundvall

23 februari 2011 12:54

Fin ide tycker jag med Men i och för sig har du ju redan Fixat min Jag får så mycket beröm för den skall du veta, Vi har nu Stjärtmes Blåmes Talgoxe Hackspett Och den där som springer på stammen, till ett annat ämne jag har nu bakat brödet men det smular sig vad gjorde jag för fel tror du??
Skicka mig ett bra basrecept på bröd om du har
Kram Anita på Herrgården hahaha

http://simstock.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 februari 2011 17:24

ja skator bygger ju bo väldigt tidigt på våren
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards