~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Mår illa av detta klipp, vad tycker du

Av ~ Ruth ~ - 4 februari 2011 19:47

TITTA PÅ DETTA KLIPP, BARNMISSHANDEL PÅ HÖGSTA NIVÅ: "HÄR".

 

Blir inget mera om denna dagen som var en fredag och då vet dom flesta vad vi har sysslat med i stugorna, så nu saknas det verkligen något att förtälja. Jo, det skulle vara snöovädret i natt då, allt är nu borta igen och i morgon är det utfärdat en klass 2 varning för stormbyar, då får man hålla i toppluvan hehe. Ha en mysig TV-kväll.

Kramen 

 
 
Cina

Cina

4 februari 2011 21:57

DET VAR DET VÄRSTA JAG SETT.
Jag blir så upprörd så jag finner inga ord.
USCH SÅ VIDRIGT!

Ha en fortsatt bra fredagskväll
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

4 februari 2011 21:58

Det var det mest hemska jag sett. Jag mår illa!.Ångrar att jag tittade på det.Är det verkligen sant? Usch!
Nu återgår jag till dansen i stället. Ha en bra kväll Ruth.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

4 februari 2011 22:03

vad är det frågan om?? bland det värsta jag sett någonsin, vad händer med den stackars bebisens hjärna och både armar och ben kan ju gå av. USCH
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

4 februari 2011 23:26

Törs inte titta på videon...
Önskar dig en trevlig helg

kram

 
Anita

Anita

5 februari 2011 00:02

Jag orkar inte se barnmisshandel... Du skriver att du är bloggtrött. Det är jag också !!! Det blir så när vinter håller oss i ett grepp av is och vindar.
Snart kommer solen och våren på allvar och då mjuknar vi nog.
Kram vännen !!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

5 februari 2011 00:32

Jisses!!!! Inte klokt ju, skulle varit i detta landet då hade hon nog suttit inburad nu

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

5 februari 2011 01:38

Jag klarade inte av att titta klart på det, stackars barn överlevde det överhuvud taget och i så fall med vilka hjärnskador. Först trodde jag att det var en docka men sen såg jag att det var en baby. Jag mår lite illa, för jag vet vilka skador en baby kan få, om de skulle falla hastigt bakåt. Det här är verkligen grov misshandel och det gör mig väldigt illa berörd, att någon kan få göra så mot någon som är så försvarslös. Jag trodde att sånt var straffbart överallt men det är tydligen inte det.

Kramar.

 
Ingen bild

Bondfrun

5 februari 2011 07:11

Det finns inte ord nog för det här vidriga klippet,jag önskar att det vore fejk.
Det första man får lära sig är ju att stötta huvudet på en baby,men vad det här barnet får utstå är ju regelrätt misshandel.

 
lillis

lillis

5 februari 2011 07:40

Tittade en bit på klippet, fy så vidrigt och hemskt att detta får visas är inte klokt, blir så illa berörd
En bra helg min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

5 februari 2011 08:18

Hej
Jag kan inte titta.Det är hemskt.
Ha en bra dag

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
charlotte

charlotte

5 februari 2011 09:00

God morgon Ruth!
Vågar inte titta, efter att ha läst kommentarerna.Önskar dig en bra helg! Bloggtrötta blir vi nog alla då och då.

http://ihimlenlyserstjarnorna.blogspot.com

 
margus

margus

5 februari 2011 09:00

Orkar inte med sånt här, men kikade lite ändå. Dårar. Det är väl bara den idiotiska människoarten som kan behandla sin avkomma på detta sätt.
Utöver den behandling man ser här tänker jag lite längre... vad händer om 'jonglören' skulle få tillfällig yrsel och tappa sitt grepp...??? Herreminje, dags att ångra sig då...!!
Kram och trevlig helg!

http://margus.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

5 februari 2011 11:48

Fy farao vad hemskt,man tror inte att det är sant och först trodde jag att det var en docka, men blev snart medveten om att det var ett litet barn.

Önskar dej en trevlig lördag!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

5 februari 2011 12:57

Jag har PSP XI så det är aningen nyare än dina versioner. Och det är den svenska versionen. Kanske kan det vara därför det gick till slut ? Fast Astrid tror jag har typ din version och den fungerar ju med Windows 7 tror jag :)

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards