~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av ~ Ruth ~ - 4 mars 2010 22:41

Nu är det packat och klart, nu återstår småpetitesser i morgon bitti. Sov så dårligt i natt, slocknade inte fören efter 04.00 på sena natten, eller tidliga morgon om man så vill säga. Vaknade sedan ½ 8 och kände mig urpigg, men nu går ögonen i kors. Alltid så blir det så när jag har mycket i huvudet (kanske beror det på att det inte är helt tomt, känner mig lite stolt därav :-)
Svinkallt ute nu -13*, vilka kontraster mot dagen +20* i solen och altandörren på vid gavel stort sett hela dagen.
 
  
 
  
 
Slänger in ett par foton på det senaste till samlingen (yllegarn). I morgon när jag sitter i bilen blir det stickat i många timmar, tiden går snabbare och det är skönt eftersom jag avskyr bilåkning, har aldrig gillat det. Under många år så blev jag så himla åksjuk och kunde inte ta ögonen från vägbanan för då var det kört, sedan ett par år tillbaka så har det ändrat sig så nu kan jag sticka, men inte läsa. Orkar inte bloggvandra i kväll, nu skall jag sova och hämta in några timmar från den senaste nattens sömnbrist, hoppas det funkar i natt.
Natti natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards