~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av ~ Ruth ~ - 3 mars 2010 22:05

Blir dårligt med bloggande för mig dom närmaste dagarna, har så mycket att stå i innan resan som innebär flera veckors frånvaro, det kräver sin planering, vilket inte är min starkaste sida. Planera i tid så det skall gå smidigt passar inte mig även om jag hade önskat att jag har kunnat göra det, det kommer alldeles för mycket i mellan och för mycket i slutändan. Har städat 1:a våning i dag, plockat fram installations skivor och koder för flytten över från min nuvarande dator till den nya. Sonen med sambo skall fixa det när dom kommer till påsk, sådana jobb passar inte mig, så där behöver jag proffshjälp, Robin har gjort detta på varje ny dator jag har haft. Skall fixa med blommor som tillfälligt skall flytta till ett nytt boende. Stryka, packa och plocka så allt kommer med, det tar all min tid, avresan blir fredag förmiddag och snart är vi där. Får se om jag hinner blogga mera innan vi är på plats.
 
Värmland nästa ,kram till er alla! 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards