~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av ~ Ruth ~ - 31 januari 2010 19:39


Har snöat fint sedan strax före 12 i dag, nu har det stegrats med större och tätare flingor -7*, ledsen nähäää. En klass 1 varnig för Västra Götaland, kan komma 10-15 cm under natten, det är väll inte så fasligt mycket :-) Fotade mot 2 av gatlyktorna nu, sätter in 2 av bilderna, på den nedersta så blev flingorna så roliga, ser ut som "Rastaflätor" hehehe...

 

  

 

  

 

Hundarna är inte ute så länge åt gången, dom älskar att knõka ner sig i samma säng, att dom understa finner sig i detta, måste ju bli tungt, varmt och obekvämt på alla set och vis.


Förövrigt så har jag anammat den heliga skriften och hållit vilodagen helig. Har legat i ett kokhett bad i en timma, somnade nästan, så skönt var det. Jag vägrar slänga ut badkaret, en dusch kan inte mäta sig med ett skumbad. Har varit sparsam med stickandet efter att jag kom hem, sitter jag länge så känns det i överarmen, denna skiten får jag nog dras med ett bra tag.


I morgon kommer gubben hem från Danmark, har varit frånvarande i 11 dagar.Får se vad har med sig hem, ett vet jag, han hämtar min nya dator i Göteborg.


Kl.20 på 3:an skall jag titta på "Blåsningen". Efter det får jag se om jag måste skotta snö innan natten, inte kul, det är baksidan av vinterns fina snöande.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards